fredag 26 februari 2010

tjejgänget :)

Ikväll är det fest med tjejgänget! ska bli så galet skoj att se dem igen :D

Igår var jag å Memme hos Lina, vi skulle kolla film men blev att vi pausa filmen och snacka massa istället! Mycket skratt och pinsamheter blev det! HAHA, lika kul varje gång :) Vi snackar om att vi ska dra till Siesta tillsammans också. Jag vill, men vet inte om jag hinner med det då jag kommer hem från Sarajevo dagen innan Siesta. Men hoppas på det bästa!

Nu är det bara lite mer än en vecka tills André kommer till sverige igen!!! :D Saknar honom galet mycket. Han fyller år på söndag och jag har ingen aning om vad jag ska köpa, någon som har tips?

Nu ska jag sätta mig och plugga lite, för det har jag inte kunnat göra denna vecka :S...
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar