lördag 13 februari 2010

Lördag 13/2

Förra helgen hade jag Sofi hos mig och det var helt toppen! Roligt att du ville vara hos mig och träffa mina vänner i Eslöv.
Eslöv, vem kunde tror jag att faktsikt fundera på att stanna här efter skolan? Men så är det, jag har fått massa fina vänner här och det är ju inte så långt hem till Våxtorp.. So why not stay? Har börjat söka lite jobb så det är ju det som kommer avgöra var jag kommer bo såklart.

Igår jobba jag i Svedala. Gick fint. Var lite orolig innan då jag inte träffat ungdomarna på 2,5 månad och aldrig träffat killen jag skulle jobba med. Men man känner ibland att man verkligen oroar sig i onödan.

Idag ska jag bara ta det lugnt och det är första lördagen på jag vet inte hur länge. Ska bli såå skönt! Imorgon ska jag och Lena stå på mötesplatsen 0413 och sälja saker. Hoppas det går lika bra denna gången som det gjorde på förra loppisen! :)

Längtar nu efter att få träffa en viss person igen. Det är jobbigt och ibland undrar jag om jag kommer orka detta. Men så skriver han och så får man det där knäppa leendet på läpparna och jag känner att jag vill! <3 Längtar efter allt skratt och allt gos!

Ska försöka bli bättre på att skriva för det e rätt skönt att få skriva ner känslor m.m.

Men nu ska jag plocka fram mer saker till imorgon!
Vi hööörs! ;)

2 kommentarer:

  1. När får jag träffa denna person som gör dig så glad???????? Ved är detta. Hur som hellst tycker du ska skriva här lite mer så jag får koll på dig. Hoppas du snart kommer hem och kommer och hälsar på. Kramisar i mängder på alla hjälrans dag........annette

    SvaraRadera
  2. Tack själv min underbara syster det va jätte trevlig förra helgen. Du har många fina vänner där nere i Eslöv. Jag hoppas också på att få träffa din hjärtevän snart. Jag hoppas du och Lena får en givande dag och att du får en fin alla hjärtansdag. Saknar dig massor syrran men vi ses ju snart igen. Kram

    SvaraRadera