söndag 14 februari 2010

alla hjärtans dag

en dag då man ska visa alla hur mycket de betyder. en dag av alla dagar på hela året. är det inte lite töntig egentligen? som folk kännar pengar på detta!

haha, vad negativ jag låter :P är väl mysigt, men jag tycker alla hjärtans dag är overrated! fick ett sms där det stod: Vill bara skicka en hälsning på denna underliga dag :) . Hoppas den blir bra ;). Tänker på dig! puss puss. Känns bra :D. Vi har sagt att vi inte ska smsa då det kostar så mycket. Så man blir ju lite extra glad.

Idag har jag, Lena och Jocke ståt på loppis och försökt sälja lite grejer. Gick ju inte speciellt bra. Men fick 300kr i alla fall. Alltid något. Folk är väl hemma och firar alla hjärtans dag antar jag! Annars ska jag bara slö idag då jag inte fick mycket sömn i natt..

Läste precis att en viss person ligger på sjukhuset. Känns ju lite sådär konstigt...

jaja, vet inte vad jag ska skriva om det där..

Hoppas alla haft en fin alla hjärtans dag i alla fall! Kärlek är ju något av det bästa som finns, och den har man ju till många!

/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar