lördag 30 januari 2010

:D

Jag känner mig så sjukt glad och ledsen samtidigt! Livet är toppen och jag trivs så himla bra!

Skolan går bra, lite trött efter allt läsande och skrivande.. Men snart är man färdig! Och den 16-25 Maj drar FLU2 till Sarajevo! Sjukt kul vi kommer att ha alltså :) :)

Tack underbara du som var hos mig i torsdes till fredes. Det känns så sjukt bra! Hoppas 5 veckor går snabbt nu bara :)

Sofi, tack för massa go Sushi igår och trevlig kväll. Segt jag var så trött bara :P Nu längtar jag till torsdag syrran! Då blir det massa kul :D

Daniel, du är tokig.. så borta jag var när du ringde mitt i natten.. HAHA, men roligt när du hör av dig :)

Memme, tack för du hängde med mig ikväll. Alltid skoj att ha med dig syrran! Sanna, du är galen :) Kul att man fick träffa Jonatan, trevlig kille!

Nu ska jag sova.. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar