onsdag 3 mars 2010

Sol :D

Festen med tjejerna från Våxtorp var toppen. Vi hade så kul och jag tror inte det var tyst en sekund. Tack Ida :). Vi har sagt att vi nu ska försöka ses lite oftare då det nästan var 2 år sen sist. Hoppas verkligen vi kan hålla detta :)

I skolan är det fullt ös som gäller. Olga och jag har lämnat in våran grupp uppgift idag och det känns bra.

Idag strålar solen helt underbart ute och man blir så mycket piggare! Me like :) Ikväll ska jag jobba på 0413 och ha workshop där.

Nu e det inte lång tid kvar innan André kommer hit. Längtar massor! Du är så otroligt söt :)

Den 13/3 så ska jag och Memme bli gaddade! Jag borde lägga av snart men det e ju så mycket man vill göra! :P

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Gadade en som är gammal och inte förstår... kan du översätta=) du vet att nu vill man snart även se André på en liten bild.....

    kramisar Annette

    SvaraRadera