söndag 21 mars 2010

Vår!

Känns härligt att våren är på väg, så trött på all snö!

Elin är kär! Känns så sjukt bra och jag saknar honom så! Men vi ska fixa detta. Jobbigt är det dock när man känner att man är som belastning för honom då han vill träffa mig så mycket som möjligt men samtidigt är det sjukt tungt med all körning. 12 timmar bil, jag fattar inte hur han orkar!

I torsdags satte 6 poängs arbetet igång och nu ska jag inte vara i skolan på 6 veckor. Härligt, samtidigt som jag har sjukt jobbigt att komma igång :S Men hoppas det går lättare imorgon!

I helgen har jag varit i Våxtorp och passat barnen då mamma och pappa varit på mini semester. Det kunde de verkligen behöva! När jag skulle köra från Eslöv såg jag en vit lapp på min bil, blev sjukt orolig. På lappen stod det dock: Tjena Snygging! Du e så himla fin o underbar! Ha en fin helg! Puss och Kram från en hemlig beundrare <3,>
Igår fick jag besök av Emma och Leo. Var jätte mysigt. Hoppas vi kan ses lite oftare nu gumman! Leo är så söt när han vinka hejdå till traktorn, haha!

I alla fall, nu ska jag ut med Molly och fortsätta snacka med sötisen :)

Ha det! /Elin

1 kommentar:

  1. Oj oj oj har du hemliga beundrare!!! vad ska vi göra åt detta. Hoppas allt är bra med dig. 6 veckor kommer du att fixa du får blocka anders på nätet så ska du se att du kommer igång. skojade bara med dig, glad för din skul.

    SvaraRadera