onsdag 25 november 2009

ska va vaken hela natten..

Är just nu på behandligshemmet och ska ha koll på en avtändning fram till 09.00 imorgon. Han var vaken när jag kom men sover nu. Hoppas han kan sova resten av natten. Man känner sig rätt elak när man kolla in i rummet var 30 minut med en dörr som gnisslar. Men det är ju så det funkar. Önska mig lycka till! :P

Annars så knallar det väl på. Skola på måndag, ska bli kul att se alla efter 5 veckor. Men samtidigt kommer jag sakna alla här.. Börja som en jobbig praktik då jag inte visst hur länge jag skulle orka. Nu stormtrivs jag och vill bara hjälpa människor med drogproblem.

I helgen ska jag hem till våxtorp. Koffe kommer vara där hos Memme :) Ni e så söta!

Tack för du ville snacka med mig i natt, var ett tag sen man snacka 4-5 timmar i tele bara sådär. Var trevligt!

/elin

1 kommentar:

  1. Hoppas natten gick bra.... hemma till helgen alltid kul när du kommer hem. Hoppas vi träffas. Kram annette

    SvaraRadera