söndag 8 november 2009

Farsdag!

Fathers day is to thank your dad for having sex with your mom! Mothers dayis to thank your mom for not swallowing you ;)

Så Tack Pappa! Du gjorde en toppen fin Elin, eller hur ^^ Även helt underbara syskon till mig :P Hoppas du får en fin dag. Ledsen jag inte kunde vara där. Love ya!
Hoppas alla pappor där ute har en fin dag!

Helgen.... vad ska man säga, men mest intressant vad ska man inte säga! HAHA! Helt galen lördag vill jag lova.. den kommer finnas med mig länge.. Tror inte jag vill berätta mer än så faktiskt.. haha! Lite hemlisar måste man har för sig själv :)

Idag har inte mycket blivit gjort.. nya tag morgon när det e praktik igen :)

Frida, om du bara visste hur glad jag e att vi hittat tillbaka till varandra igen! <3

Btw, har ni sett reklamen om fötterna som demonstrerar.. haha! Den ser ju bara helt galen ut :P

/ Elin

2 kommentarer:

  1. Tycker inte om folk med hemlisar den får du avslöja för mig=))) Inflensa sprutan har jag mest bara haft fruktansvärt ont i armen, annars allt ok.

    Vi tror att Wilma har valpar eftersom det snabbt var över efteråt. Men säkert vet man inte förrän början av december.

    Hoppas allt annars är bra med dig/kram annette

    SvaraRadera
  2. fötterna demonstrear, fötterna har fått nog, hum, hum, hum! hahaha

    :D jag vilken tur att pappa o mamma gjort oss;)

    SvaraRadera