måndag 9 november 2009

Ett gott skratt förlänger livet :P

Har varit på praktiken hela dagen och skrattat massor :) Jag var på behandlingen hela dagen. Där skulle jag och en kille sitta en meter ifrån varandra och ha ögonkontakt. Detta ska vi göra under tystnad och vi ska inte röra oss. Problemet för mig var att jag inte kunde sluta skratta.. Varje gång jag skulle sitta där och kolla in i hans ögon så bara dog jag av skratt.. helt sjukt.. sen smitta jag ju såklart av mig också så han började också skratta och det gjorde verkligen inte saken bättre :P. Meningen med denna övning är att man ska lära sig att konfrontera, alltså att sitta ansikte mot ansikte utan att rygga tillbaka. Slut provet ska man sitta så i 2 timmar.. hur ska jag klara det? jag tror jag fixa det 30 minuter som längst idag. HAHA!
Ni andra kanske inte tycker detta låter så kul.. men ni som känner mig vet ju hur jag är och jag hade en sådan dag antar jag.. jag kunde verkligen inte sluta skratta :D
Mycket mer har inte hänt idag.. är galet trött nu i alla fall så lär somna tidigt :P
/Elin

1 kommentar:

  1. Det här låter inte friskt..... hummm... du får komma hem så jag får kurera dig. kram annette

    SvaraRadera