fredag 6 november 2009

All my life

Sitter nu och kollar på idol, och hörde Rabih sjunga All my life. En av mina favorit låtar.. tyckte inte han gjorde den så bra..

Veckan har varit tung, varit på praktik och vait sjukt trött när jag kommit hem. Antar det är pga alla nya intryck. Det är verkligen en utmaning för mig att vara där.

Förra helgen var jag ju hemma hos Frida och Pierre. Var mycket trevligt med många skratt. Hoppas vi kan ses och göra om sånt oftare. Med där var också Marcus och Emma och Johan! Vi åkte ut till Halmstad vilket var trevligt. Så tack alla som medverka :)

Idag har jag inte alls mått bra. Fick sprutan igår mot svininfluensan och har i natt mått riktigt dålig.. men bättre nu, mest ont i armen.

Imorgon om jag är piggare ska jag till Annica. Ska bli kul :) Har saknat dig!

Nu ska jag kolla vidare på idol... Ha det!

/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar