måndag 7 juni 2010

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:
1. Hur lång är du ? 1,67
2. Vad vill du bli när du bli stor? hmm, rik? :P
3. Vad pluggar du ? Precis pluggat färdigt till fritidsledare
4. Har du långt hår ? Ganska
5. Vilken hårfärg har du? Brun röd
6. Sminkar du dig ? Ja
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svart
10. Har du kysst någon idag ? nej :(

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? Att de gör :)
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Sånt kan man inte välja, jag älskar dem båda :)
3. Hur många syskon har du ? oj oj, många. Men 3 systrar och sen en massa extra också.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? vi ses imorgon!
5. Vilken mat lagade din pappa senast ? nypotatis och lax :) massa gott!
6. Hur många ställen har du bott på ? Jag har bott i Våxtorp såklart, sedan i Laholm och nu i Eslöv.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? vet inte, är nog olika.
8. Vilken familjemedlem är snällast ? Alla är snälla :)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? igår, Memme och jag kolla namn till valparna.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? i fredes
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? hmm, ingen aning..
3. Har du kysst nån kompis ? japp
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? jag kan väl snacka med min ex men vi umgås inte direkt.
5. Vem har du varit kompis med längst ? min kusin Frida
6. Vem känner dig bäst ? svårt, men skulle nog vara Frida eller Jenny
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? Ingen aning..
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Skulle inte använda ord som hata men skulle han/hon fråga mig hade jag sagt vad jag tycker.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej nej

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu? svarta leggings, turkost och ett svart linne och en svart kofta.
2. Har du bytt om idag ? Ja
3. Favorittröja ? vet inte..
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? kalsonger tror jag ^^
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ? Vem har inte det? :P
7. Har du handlat kläder via internet ? Ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? hmm, vet inte..
10. Vad använder du för skor ? convers, sandaler

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? klart man vågar.
2. Klä dig annorlunda ? absolut!
3. Vara dig själv ? jadå, är väl ett måste?
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Inför vem? jo, på stranden men ska väl inte säga att jag trivs.
5. Pierca dig ? har redan en
6. Ha sex på offentlig plats ? jo, men inte hur offentligt som helst.
7. Vara omogen ? oja, det kan jag vara ofta. haha!
8. Äta småkryp ? usch ne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar