torsdag 3 juni 2010

Fritidsledare!!

Kan ni fatta det? För jag kan inte det, jag är numera Fritidsledare... två år har gått så fort. Vart tog tiden vägen? Kvällen var jätte mysig. Alla fina tal, god mat och rolig utspark hade ettorna fixat.

André du är saknad! Blev så glad när du ringde igår och jag fick höra din röst. Du är underbar och jag vill helst se dig varje dag. Men som jag sa igår så fixar vi detta även om det är jobbigt.

Sarajevo var toppen! Vädret mindre bra men studiebesöken var riktigt bra :). Många jobbiga känslor men så viktigt. Man lär sig att uppskatta det man har och hur bra Sverige faktiskt fungerar.

Emma, massa skoj att prata med dig idag. Hoppas vi kan ses lite oftare nu bara. Jenny, du är toppen och jag tänker på dig hela tiden, speciellt ikväll :)

Nu ska jag slö, massa trött!

/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar