tisdag 27 oktober 2009

VÄNNER

Något som är så sjukt viktigt här i livet! Jag har så många helt underbara vänner, vänner som jag vet finns där när jag behöver dem.. Vad skulle jag göra utan er! Här räknar jag ju också in min familj, ni är ju också mina vänner. All min kärlek till er! <3

Jag har en vän, kanske hade.. han beter sig väldigt konstigt i alla fall. Jag vet att han finns där när jag behöver honom. Men han verkar aldrig behöva mig. Och om jag frågar något så underviker han allt. Vad kan detta bero på? Jag saknar honom just nu väldigt mycket då han funnits där så himla mycket senaste 6 månaderna. Han kommer alltid vara en del av mig och just nu känner jag mig både ledsen och rädd att jag håller på att förlora honom. Det värsta är att jag inte har en aning om varför.. och jag vet inte alls vad jag ska göra.. :S
Miss you! <3

Nu tänkte jag kolla på lite Hereos..

/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar