tisdag 27 oktober 2009

Välkommen ^^

Jag bestämde mig för att byta adress då jag hade den på min gamla mail också.

Så ny blogg, nytt liv kanske? :D

Just nu är jag sjuk, eller jag är hes i alla fall. Ringde min praktik plats och de ville inte jag skulle komma dit förrens jag kunde prata normalt :P

Mailade till J igår... han vill inte svara och jag förstår inte varför :( Hoppas han hör av sig snart i alla fall.

I helgen var det fest. Fredagen åkte jag och min syster ut i Halmstad. Hade riktigt roligt och var så skönt att få känna sig uppskattad. Så killarna som var där, tack :) Och Syrran, tack men nästa gång vill vi inte ha dem till att försöka få mig i säng ;) HAHA!
Lördagen var det fest för oss två, även då galet kul! Var så kul att se alla underbara människor igen :) Tror dock de hade mest roligt åt mig och min så kallade röst och jag är ju galet kass på att vara tyst med så blir ju inte bättre för det. Tack för alla fina presenter och en underbar dag. Tack mamma och pappa för ni alltid ställer upp! Puss på er!

Livet har varit lite upp och ner sista tiden men just nu har jag hopp, jag vet att jag är älskad och allt kommer bli s mycket bättre från och med nu!

Lillsyrran, du är en trådlösmus... HAHA, love ya! ;)

Ser just nu fram emot helgen, tror att även denna kommer bli awesome :)

/Elin

1 kommentar: