tisdag 13 april 2010

uppsatsen

Tiden bara springer iväg samtidigt som den inte gör det. All min tid kretsar runt mitt och Annelis 6 poängs arbete. Om 2,5 vecka ska den lämnas in och jag känner mig galet stressad... Vi sitter och skriver och gör våra intervjuer hela dagarna ändå känns det som att tiden inte räcker till.

Jag har inte sett André på 9 dagar nu och saknar honom något otroligt. Ibland undrar jag hur jag ska orka detta.. men jag måste på något sätt. När han kommer hem får jag inte träffa honom speciellt mycket hellre vilket också känns tråkigt.. Men han har ju fler han måste träffa då han de senaste två gånger mest varit med mig.

Jag bestämde mig för att gå på klassåterträffen och snar tär det dags. Tror vi kommer få det riktigt kul :) .

Nu ska jag försöka sova.. har ju inte gått så bra den senaste tiden men hoppas på att det ska gå bättre inatt! Natti på er :)

/Elin

1 kommentar:

  1. Saknar dig också... men har hört att du ska komma hem till helgen. Hoppas du får roligt på klassåterträffen. Uppsatsen kommer du klara som en dans.

    SvaraRadera